lördag 30 april 2011

Grattis i efterskott JennyPenny!

Valborg och grejer ikväll hörni! Ska ni ut och fira in våren? ;) Nu har jag ätit god middag med la familia och ska möta upp lite tjejer för att dra ner till brasan, kvällen avslutas sedan med att jag sover hos Jenny med Ebba och Jossan, mys mys! Var med dom tre igår också. Jenny fyllde femton igår, så jag Jossan och Ebba gjorde pannkakstårta som Jenny längtat efter och sedan lurade vi dit henne till Ebba och tårtan, där hon märkte ganska snabbt att jag och J vad där också eftersom min cykel stod utanför och våra grejer låg i hallen.. Aja, en rolig födelsedag hoppas jag det blev iaf! Gå påskkärring, tårta i ansiktet, hysteriskt skratt på studsmattan och grejer! Hörni, jag säger som min lärare gjorde igår, hejdå och sköt er nu på valborg! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar