lördag 23 april 2011

Helt galet. Känner inte igen mig själv känns som att jag aldrig velat något så mycket.

Asså ni förstår inte hur jag är just nu. Besatt är ett ord jag tänk att jag är och använt mycket till det och det måste fan vara sant asså. Istället för att förklara och skriva om kopierar jag ett sms jag skrev till jossan nyss, men berättar först för er som inte vet att det här handlar om att jag vill vara utbytesstudent i USA i ett år och då gå på high school där mellan 1:an och 2:an. Och hon Pia i oc är en tjej som är det men hon typ känner familjen hon bor oss. Iaf bloggar hon och jag har läst igenom hela hennes blogg också... Började asså läsa den nyligen...
Smset:
Asså jossan... Det här börjar bli läskigt... Jag är helt besatt av helt usa-utbytesstudent grejen. Började idag läsa en annan tjejs blogg som är där och har redan läst vartenda ord i vartenda inlägg hon skrivit. Och nu sitter jag och läser en ny tjejs blogg och är helt besatt av hennes liv. Fyfaaan alltså vad jag är avundsjuk. Hon åkte med en organisation, hon kände inte några där, och hon verkar ha det skjuuuukt bra!! Ungefär som Pia, hon i oc. Jossan. Om jag inte kommer få åka till USA kommer jag typ bli deprimerad. Jag kommer bli helt galen och jättetokig och helt desperat. Snälla jossan hjälp mig jag är helt besatt!!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar