torsdag 28 april 2011

Dagen

Okej, nu blir det nog ett tråkigt inlägg. Men vad ska jag göra dåå? :/ Som sagt tänker jag inte på annat än USA och jag vill inte skriva om det hela tiden, och eftersom jag inte tänker på annat kan jag inte skriva om annat..

Idag var det skola som vanligt, väldigt kort och skön skoldag! På so:n snackade vi blandannat livsfrågor.. Tex vad som händer efter döden. Jag skulle kunna diskutera sånt i timmar!! Fast inte i en klass med 30 pers, men med några av mina kompisar eller familjen eller nåt. Och jag tror nog folk märkte att jag tyckte det var intressant, räckte upp handen 20 tusen gånger haha (gångra det med 5 och du har hur mycket USA kostar..) Och ändå kändes det som att jag inte fick någoting sagt ;) Sen blidde det dans, balett och jazz. På baletten har vi börjat lite smått med "blommornas vals" ur nötknäpparen och på jazzen gör vi våran fula, fula, fuuula dans till Gaga's "telephone" som vi dessutom ska dansa på vårshowen.. Woho! Och jag står längst fram, jag SKÄMS seriöst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar