torsdag 26 maj 2011

Its out with the old and in with the new, goodbye clouds of grey, hello skies of blue!

Tjena, jag har just rensat i min sko-garderob. Det är inte kul!! Men jag behöver pengar mer än alla dessa skor. Men det känns hemsk endå!! Men jag har bara valt bort sådana som jag ALDRIG använder och sådana som jag inte har NÅGRA fina minnen till typ! :P Men det känns så jäkla jobbigt ändå! Har bara 21 par kvar! :( vilket betyder att jag har rensat bort ca 15 par!! :O Gud vad duktig jag är endå! Snart kommer nämligen mina nya: som jag hoppas ska passa till min nya skolavslutnings klänning som jag beställde idag! :D Hoppas de är fina irl också, annars får jag skicka tillbaka och ta något som jag har redan :(

Om nån vecka ska jag och teresa (och Tilda) ha loppis på Täby Galloppis, och då ska jag nog sälja dem om jag vågar. Men det finns en risk att jag ångrar mig... En rätt stor risk.

Kramkram K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar