tisdag 24 maj 2011

Lovar att vi kommer ha oförberett prov på spanskan bara för att gurutze har lite tråkigt.

Den här dagen blir bara sämre och sämre. Börjar med gympa där jag iofs har jättekul med Agnes, men vi kör friidrott och då blir jag missnöjd med mina tider och längder första gången jag hoppar/kastar/springer och sen blir det bara sämre för varje gång vi kör. I slutet av lektionen ser vi en typ gås, alltså inte en rovfågel, ta en mindre fågel i luften och döda den, och det var ju jättekul för mig med värsta fågelfobin i världen. Sedan går jag snabbt in för att byta om och får efter ett tag veta att jg måste gå och säga mina tider/längder, så jag går ut och ställer mig i en 34,8m lång kö. Sedan byter jag om, kommer på att jag den mulna, kalla dagen till ära har shorts. När jag och Emelie går från gympan märker jag också att det regnar. Plus att jag går till en datasal och väntar på matten istället till klassrummet eftersom min mattelärare sa att vi skulle samlas där igår. Men självklart har jag fattat fel så jag står själv och väntar och kommer då försent. Btw har både Gustaf och Jojje sagt att familjen på grönan igår var skitbra. Jaha? tänker ni. Men det var så att jag skulle med och tills jag precis innan bestämde mig för att jag helt enkelt inte orkade. Men det var ju kul för dom att det var bra, det var ju jättekul. Haha vadå bitter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar