onsdag 11 maj 2011

Mys mys mys mys mys. Underbar dag!





Dagen har varit jättebra! Fast kanske inte hur den började, jag vaknar av att mamma kommer inrusande "Alma klockan är kvart i sju, klockan är kvart i sju!!!" Kanske ska tillägga att bussen gick sju. Så jag bara slängde på mig kläder, satte på mig linser och kastade mig upp på cykeln! Sminka mig gjorde jag sen på tunnelbanan. Haha lite kul var det ändå, för när vi mötte upp Filippa på bussen var det första hon sa till mig "vad snygg du var idag då", och jag låg liksom och sov en kvart tidigare haha! ;) Men glad blev jag, komplimanger gillar vi hörni!  Men sen var vi på Idol då och åt ca 318 kakor. Efter det köpte vi jordgubbar och mumsade på i solen innan vi tog bussen hem från mörby. Nu och ikväll blir det plugg, dans och Grey's anatomy&Off the map -mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar