söndag 22 maj 2011

Pretty Woman, 90210, sushi, hallon sorbet!

Hejsan svejsan! Idag har jag sovitöver med Jossan. Vi passade min lillasyster Malva. Vi lagade shushi till middag! Det bler rätt bra! bortsett från att ridet blev gröt... Sen gjorde vi även hallon sorbet, och en inte så kladdig kladdkaka! Malva kollade på "En Prinsessas Dagbok" tvåhundrasjuttioelva gånger innan vi nattade henne. Sen satt jag och Joss och kollade på 90210 och Pretty Woman innan vi gick och la oss. Sjukt bra fil Pretty Woman! Jätte klassisk!!

Nu tänkte jag spela lite Pilates-volleyboll (volleyboll med en Pilatesboll) med min kära syster! Sen ska jag lägga mig i hängmattan och se ett avsnitt av serien "Friday Night Lights", en serie som min bror tippsat om! Och vi har gjort en deal, jag ska kolla på det, så ska han kolla på "Nikita"!! :D Hope he likes it!

Pyssar och kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar