onsdag 15 juni 2011

Känner mig ganska redo för sommarlovet som börjar imorgon med andra ord

Efter SYTYCD idag tappade jag upp kokhett badvatten(Jag skojar inte, när jag hade i mer vatten ångade det, asså det RÖK från vattnet!!), tände lite levande ljus och tog med en solo och en skvallertidning in i badrummet. Två timmar spenderade jag alltså med tidningar, levande ljus, en halv burk badskum och då ganska mycket skum i badet, ansiktsmask, hårinpackning, de bästa lugna låtarna, ett glas svalkande isvatten, fotfil, persikodoftane raklödder, världens finaste rosaskimrande shampo och den bästa body buttern som finns. Nu spenerar jag lite tid med mina vänner Lily, Marshall, Ted, Barney, och Robin från HIMYM och ett nagellack. Senare blir det hårfön och sängen. Puss mina vänner, ha en superbra dag imorgon och ett underbart sommarlov!




2 kommentarer:

  1. jag har börjat blogga igen!! :) danielae.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Missa inte ÅRETS STÖRSTA TÄVLING I MIN BLOGG!
    Man vinner bilijetter till Britney Spears Konsert , här i sverige.
    Men vinner två bilijeter! Missa inte, det är idag, va med du också nu!!

    SvaraRadera